Plníte vaše sliby a závazky? | ScaleUp TIP

4 listopadu, 2024

KPI je ve světě businessu dobře známá zkratka, která často vzbuzuje averzi – zejména u firem, které sice nějak fungují, ale postrádají ambici a disciplínu pro skutečný rozvoj. Přesto se většina shodne na tom, že výkonnost firmy a jejích zaměstnanců je potřeba měřit. Možná by stačilo nahradit termín KPI jiným pojmem – někde fungují normy, jinde standardy či ukazatele. V dnešním videu se podíváme na KPI z jiné perspektivy a ukážeme vám, jak mohou být nejen klíčovými ukazateli výkonnosti, ale i ukazateli dodržených slibů a závazků.

More...

Co se v ScaleUp tipu dozvíte?

  • Co jsou to „ukazatele dodržených slibů“ a jaký mají význam pro firmu?
  • Jaký je rozdíl mezi výsledkovými ukazateli (lagging indicators) a výkonovými ukazateli (leading indicators)?
  • Proč se firmy často přehnaně zaměřují na finanční KPI a zanedbávají další ukazatele?
  • Jak mohou ukazatele dodržení slibu posílit hodnotovou nabídku firmy vůči zákazníkům?
  • Jak plnění závazků vůči zákazníkům podporuje jejich loajalitu a dlouhodobý vztah s firmou?

Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak efektivně měřit výkon a dodržovat sliby, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.

Jak to máte s plněním závazků ve firmě vy?

Nabízíte zákazníkům konkrétní sliby týkající se vašich produktů či služeb? A měříte pravidelně jejich plnění? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, ozvěte se, rádi vám poradíme.

Scaling Up kniha


Ve Scaling Up sdílí Verne Harnish a jeho tým praktické nástroje a techniky pro budování firmy schopné dominovat vlastnímu odvětví.

Kniha Scaling Up - Verne Harnish

SCALING UP

Jak to jen pár firem zvládne… A proč ostatní ne

Verne Harnish

České vydání zpracovali Nikolai Ladanyi, Roman Stupka, Pavel Křepelka