Pro dosažení dlouhodobého úspěchu firmy je klíčové, aby byla organizace opravdu sladěná. To znamená mít nejen silnou firemní kulturu, která se promítá do každodenního chování zaměstnanců napříč celou organizací, ale také zajistit, aby byli zaměstnanci na správných místech, kde jejich role odpovídá jejich schopnostem, ambicím a tomu, co je skutečně baví. Jednoduše řečeno, jde o to mít správné lidi na správných místech, kde mohou naplno využít svůj potenciál a přispět k úspěchu celé firmy. Jak toho dosáhnout?
More...
Na jaké otázky ve ScaleUp tipu odpovíme?
- Jak pravidelně komunikovat a implementovat firemní vizi?
- Jak zapojit zaměstnance první linie do strategického plánování?
- Proč je sdílení úspěchů a neúspěchů klíčové pro rozvoj firmy?
- Jaké jsou výhody transparentnosti informací ve firmě?
- Proč je plochá organizační struktura důležitá?
Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak nastavit, aby všichni táhli za jeden provaz, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Jak to máte se sladěním týmu vy?
Jste sladěni v otázce firemní vize? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, rádi vám pomůžeme.
Scaling Up kniha
Ve Scaling Up sdílí Verne Harnish a jeho tým praktické nástroje a techniky pro budování firmy schopné dominovat vlastnímu odvětví.