24 března, 2025

Zkuste si představit, že by šlo váš byznys shrnout do jediné rovnice. Ne jen tak ledajaké – ale takové, která jasně ukáže, co ve firmě skutečně tvoří hodnotu. Která odhalí, jak vaše jednotlivé týmy – marketing, obchod, produkt, technologie – reálně přispívají k růstu. A která vám pomůže pochopit, proč někdy makáte naplno, a přesto Celý článek

Read More

17 března, 2025

Každý podnikatel ví, že skvělý produkt nebo služba nestačí – klíčem k úspěchu je, jak zákazník vnímá jejich hodnotu. Možná si myslíte, že odpověď na tuto otázku je jasná, ale realita bývá často složitější. Co když si zákazníci vaši hodnotu měří úplně jinak, než byste čekali? A jak se to může projevit ve vašem prodeji? Proto Celý článek

Read More

16 března, 2025

Hezký den, všem zakladatelům a CEO rostoucích firem.Máte ve firmě nastavená kritická čísla? Ne❓ Škoda, protože jejich zavedení vám dramaticky zvýší pravděpodobnost, že dosáhnete stanovených cílů. Třeba plánovaných tržeb. Dost možná, díky zavedení kritických čísel, svůj plán přesáhnete. Tak co, vyplatí se dočíst tento článek až do konce? 🙂 Dejte mi pak vědětCo jsou kritická čísla?Max. 3-4 Celý článek

Read More

12 března, 2025

Jak Czechitas definuje úspěch a jak se jim daří růst s omezenými zdroji, aniž by ztratily svou kulturu a hodnoty? Nechte se inspirovat Ditou Formánkovou, která sdílela svůj přístup propojující strategii, komunitu a digitální znalosti do jednoho funkčního celku.V podcastu se dozvíte, jak balancují mezi procesním řízením a firemní kulturou a proč věří, že skutečný růst není Celý článek

Read More

3 března, 2025

Váš byznys stojí a padá na tom, komu prodáváte. Zákazník je totiž jediný, kdo vám skutečně dává peníze – všichni ostatní (banky, investoři, dodavatelé) vám je jen půjčují a chtějí je zpět i s úroky. Pokud byste museli dnes jednoznačně definovat svého ideálního zákazníka, dokázali byste odpovědět nejen na to, komu prodáváte, ale také co Celý článek

Read More