Každý podnikatel ví, že skvělý produkt nebo služba nestačí – klíčem k úspěchu je, jak zákazník vnímá jejich hodnotu. Možná si myslíte, že odpověď na tuto otázku je jasná, ale realita bývá často složitější. Co když si zákazníci vaši hodnotu měří úplně jinak, než byste čekali? A jak se to může projevit ve vašem prodeji?
Proto jsme se v tomto díle ScaleUp tipu podívali na to, proč je klíčové znát metriky, podle kterých se zákazníci rozhodují, a jak tento vhled využít k růstu vašeho byznysu. Zjistěte, proč není důležité, jak měříte úspěch vy, ale jak ho měří vaši zákazníci!
More...
Co se v ScaleUp tipu dozvíte?
- Proč je důležité vědět, jak zákazník měří úspěšnost vaší služby
- Jakou roli hraje metrika zákazníka v B2B prostředí
- Jaké faktory kromě výkonu mohou hrát roli při rozhodování zákazníka
- Jaké otázky byste si měli klást při prodeji vaší služby
Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak definovat ideálního zákazníka, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Jak to máte ve firmě vy?
Víte, jak a čím měří vaši zákazníci přínosy vašich služeb či produktů? Máte k tomu data nebo se spokojíte jen s dojmy? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, ozvěte se, rádi vám poradíme.
Scaling Up kniha
Ve Scaling Up sdílí Verne Harnish a jeho tým praktické nástroje a techniky pro budování firmy schopné dominovat vlastnímu odvětví.