Změny jsou nedílnou součástí každodenního fungování firmy, ale jak postupovat, když jde o rozsáhlejší a složitější transformace? Jak efektivně řídit změnu pomocí dobře definovaných cílů, pečlivého plánování a aktivního zapojení klíčových stakeholderů? Jak sjednotit tým okolo nové vize a které kroky a principy vám zajistí úspěch při implementaci změny. To a mnohem více zjistíte v dnešním ScaleUp Tipu.
Proč je kultura budování změn ve firmě tak důležitá? Na to jsme se zaměřili v předchozím díle.
More...
Co se v ScaleUp tipu dozvíte?
- Jak definovat cílový stav při řízení změny.
- Jaké kroky podniknout při plánování změny.
- Jaké principy zvyšují šanci na úspěch změny.
- Proč je důležité vytvářet inkluzivní proces změny.
Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak na realizaci změn ve firmě, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Jak to máte s řízením změn ve firmě vy?
Daří se vám je úspěšně realizovat? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, ozvěte se, rádi vám poradíme.
Scaling Up kniha
Ve Scaling Up sdílí Verne Harnish a jeho tým praktické nástroje a techniky pro budování firmy schopné dominovat vlastnímu odvětví.