Co se skrývá za restrukturalizací firmy, která musela propustit třetinu týmu a zavřít část prodejen, aby mohla znovu růst? Jak se změnilo jeho vedení, priority i pohled na ego CEO v těžkých časech?
Nechte se inspirovat novou epizodou ScaleUp podcastu s Peterem Hajdučkem, CEO Footshopu, kde se dozvíte proč už Footshop nedělá nic, co nedává dlouhodobý smysl, a proč věří, že jednoduchost a jasný kontext jsou klíčem k udržitelnému leadershipu. A jak vypadá odvahou měnit věci od základů – a strategií, která staví na lidech a férovém růstu.
More...
Odebírejte náš podcast na YouTube, Apple Podcasts a Spotify.
Kapitoly
- 0:00 – Co dnes uvidíte
- 2:24 – Představení Petera Hajdučka
- 5:18 – Peterovo dětství a cesta k podnikání
- 13:43 – Restrukturalizace Footshopu
- 22:56 – Tři věci, které naučila Footshop a Petera restruktualizace
- 38:00 – Vzdělávání managementu a týmu
- 42:00 – Konkrétní vzdělávání lidí ve firmě – vědí, co jednotlivé tržby znamenají pro ně?
- 51:40 – „Odměna ex post není motivační, ale poděkování“
- 52:15 – Která KPIčka pomáhají při expanzi
- 1:01:35 – Strategie růstu
- 1:09:43 – Nastavování priorit aneb strategie, co nedělat
- 1:20:28 – Dlouhodobý strategický plán
- 1:25:00 – Work-life balance
- 1:32:35 – Ego vs. Peter Hajduček
- 1:36:25 – Na jakýchkoli třech věcech Footshop staví
Peter Hajduček
Peter Hajduček je slovenský podnikatel a zakladatel nejen e-commerce značky Footshop, kterou spustil v roce 2011 jako projekt pro komunitu sneaker nadšenců. Pod jeho vedením se Footshop rozrostl do několika evropských zemí a stal se jedním z nejvýraznějších hráčů ve streetwear segmentu v CEE regionu. V roce 2021 vedl firmu během rozsáhlé restrukturalizace, během níž došlo k výraznému zeštíhlení týmu a redefinici obchodní strategie.
Odebírejte náš podcast na YouTube, Apple Podcasts a Spotify.