Metriky (KPIs) jsou jazykem vašeho byznysu: ukazují, co se právě děje, jakou máte šanci na budoucí úspěch – a kde hrozí, že přehlédnete problémy. Přestože mnoho firem sbírá spoustu čísel, hodně z nich si zapomíná klást ty nejdůležitější otázky: Co je nejdůležitější věc, které musíme v byznysu nyní dosáhnout? Jaký údaj nám ukáže, že jsme na správné cestě k cíli? A jakmile toho dosáhneme, co nám pomůže dosáhnout dalšího klíčového milníku?
Jak si pomocí těchto tří jednoduchých otázek nastavit opravdu funkční KPIs, které povedou váš tým krok za krokem k růstu? Podívejte se na celý ScaleUp TIP, kde ukážeme příklady z praxe a hlavně chyby, kterým se vyhnout.
More...
Co se v ScaleUp tipu dozvíte?
- Jaká metrika nám ukáže, že jsme na správné cestě už během cesty k cíli?
- Jak rozlišit mezi výkonovými (leading) a výsledkovými (lagging) ukazateli?
- Která čísla nám dávají dostatečně včasné signály o příležitostech a hrozbách?
- Kdy a proč musíme měnit metriky podle fáze, ve které se nacházíme?
Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, která vám pomůže v nastavení KPIs, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Jak to máte s KPIs ve firmě vy?
Měříte pravidelně ty správné ukazatele? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, ozvěte se, rádi vám poradíme.
Scaling Up kniha
Ve Scaling Up sdílí Verne Harnish a jeho tým praktické nástroje a techniky pro budování firmy schopné dominovat vlastnímu odvětví.