Chcete růst tržeb? Zvyšte rychlost prodeje | ScaleUp TIP #186

22 září, 2023

„Nemám dostatek leadů". Jak často slýcháte tuto výmluvu od svých prodejců? Počet vyhraných či prohraných příležitostí bývá hlavní veličinou, na kterou se obchodníci zaměřují. Co kdybychom vám řekli, že váš tým by si mohl se svým stávajícím potenciálem vést o 30 % lépe než dnes? Tím, že se zaměříte na čtyři prvky rovnice rychlosti prodeje.

More...

Zjednodušeně řečeno, rychlost prodeje je měřítkem toho, jak rychle vyděláváte peníze. Ukazuje, jak rychle se leady pohybují vaší pipelinou a jakou hodnotu noví zákazníci v určitém časovém období přinášejí. Čím méně času potřebují potenciální zákazníci pro průchod jednotlivými fázemi, tím rychleji můžete uzavřít obchod. Vyšší rychlost prodeje tedy znamená, že vaši obchodníci přinášejí více příjmů za kratší dobu.

Rovnice rychlosti prodeje obsahuje čtyři důležité prvky, na které byste se při snaze zvýšit prodej měli zaměřit:

1. Průměrná velikost kontraktu 

2. Zvyšování počtu příležitostí a zlepšování konverzní poměru

3. Délka prodejního cyklu

Jak pracovat s rovnicí rychlosti prodeje a podpořit tak jeho růst vysvětlují ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.

Jak to máte u vás ve firmě?

Pracujete s rychlostí prodeje a jejími jednotlivými parametry? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, rádi vám pomůžeme.

Na růst své firmy už nikdy nebudete sami

Dodáme vám čas na rozvoj firmy, fokus na priority, know-how, nástroje a parťáky,
kteří vás nahoře nenechají samotné!