Všichni chápeme, že u modelů předplatného je třeba dosáhnout rovnováhy mezi získáváním nových zákazníků a udržením a zapojením těch stávajících. Přílišné zaměření na akvizici často vede k vysoké míře odchodu zákazníků. Na druhou stranu se firmy s dlouholetým členstvím často snaží získat mladší členy, zatímco jejich věrní členové stárnou spolu s nimi. Nalezení rovnováhy je klíčové.
More...
Co se ve ScaleUp tipu dozvíte?
- Jaké jsou ukázkové příklady firem, které zvládly dosáhnout rovnováhy u modelů předplatného?
- Co je klíčovým parametrem retence zákazníků?
- Jak si získat důvěru zákazníka pomocí správně nastavené struktury předplatného?
Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak pracovat s modelem předplatného, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Jak to máte s nastavením předplatného vy?
Máte ve firmě vybudovanou správnou cenovou strukturu? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, rádi vám pomůžeme.
Na růst své firmy už nikdy nebudete sami
Dodáme vám čas na rozvoj firmy, fokus na priority, know-how, nástroje a parťáky,
kteří vás nahoře nenechají samotné!