Minule jsme se zaměřili na to, jak se soustředit na správné problémy ve správnou chvíli. Jakmile věříte, že řešíte ten správný problém, navrhněte jeho možná řešení, která budou budovat důvěru, a to tak, že budete provádět chytré experimenty s cílem se rychle učit.
More...
Toto je velmi zjednodušeně druhá fáze procesu, která je klíčem ke schopnosti firem řešit palčivé a důležité problémy a přitom udržovat nebo dokonce rozvíjet důvěru zapojených „stakeholders“ - tzn. zaměstnanců, zákazníků nebo akcionářů. První fázi jsme popsali v našem minulém Scaleup Tipu.
Konkrétní návody, jak této schopnosti dosáhnout, sdílí v tomto ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Jak to máte u vás?
Umíte budovat a rozvíjet důvěru vašich zákazníků, zaměstnanců, akcionářů? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme.
Na rozvoj své firmy už nikdy nebudete sami
Dodáme vám čas na rozvoj firmy, fokus na priority, know-how, nástroje a parťáky,
kteří vás nahoře nenechají samotné!