Váš byznys stojí a padá na tom, komu prodáváte. Zákazník je totiž jediný, kdo vám skutečně dává peníze – všichni ostatní (banky, investoři, dodavatelé) vám je jen půjčují a chtějí je zpět i s úroky. Pokud byste museli dnes jednoznačně definovat svého ideálního zákazníka, dokázali byste odpovědět nejen na to, komu prodáváte, ale také co si od vás skutečně kupuje a proč právě od vás? A máte tato tvrzení podložená reálnými daty, nebo se opíráte jen o své domněnky? Jak často svou definici zákazníka aktualizujete na základě měnících se potřeb trhu?
More...
Co se v ScaleUp tipu dozvíte?
- Jak ověřit, zda vaše definice zákazníka odpovídá realitě?
- Jak konkrétně by měla být definovaná vaše cílová skupina?
- Jaký je příklad ideálně definovaného zákazníka z praxe?
- Proč zákazníka nezajímá produkt, ale jeho užitek?
Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak definovat ideálního zákazníka, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Jak to máte s daty ve firmě vy?
Máte opravdu data, která vám potvrzují, kdo jsou vaši zákazníci a co si od vás vlastně kupují? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, ozvěte se, rádi vám poradíme.
Scaling Up kniha
Ve Scaling Up sdílí Verne Harnish a jeho tým praktické nástroje a techniky pro budování firmy schopné dominovat vlastnímu odvětví.