Máte pocit, že se ve firmě pořád o něčem mluví – ale k rozhodnutí se nedojde? Nebo naopak, že se věci „nějak“ rozhodují bez pořádné debaty?
Ve firemním prostředí často chybí jedno ze dvou: kvalitní diskuze, nebo jasné rozhodování. Někdy dokonce obojí. A pak se hromadí nevyřešené problémy, promarněné příležitosti a frustrace z nekonečných porad bez výsledků.
Jak strukturovat diskuzi, která vede k rozhodnutí – a jak zajistit, že váš tým opravdu posouvá věci dopředu?
More...
Co se v ScaleUp tipu dozvíte?
- Kdy a jak si efektivně vyhradit čas na týmové debaty?
- Jak funguje pravidlo 20 % dat | 80 % diskuse – a kdy ho použít?
- Jak docílit rozhodnutí i v případě, že tým není v úplné shodě?
- Co dělat, když potřebujeme více informací, času nebo jiný formát rozhodnutí?
- Jak připravit podklady, které podpoří věcnou a rychlou diskuzi?
Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak správně facilitovat debatu tak, aby vedla k rozhodnutí, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Jak to máte s rozhodováním u vás ve firmě ?
Jak je to u vás ve firmě? Umíte přijímat správná rozhodnutí? A máte je podložena tou správnou diskuzí? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, ozvěte se, rádi vám poradíme.
Scaling Up kniha
Ve Scaling Up sdílí Verne Harnish a jeho tým praktické nástroje a techniky pro budování firmy schopné dominovat vlastnímu odvětví.