Jaké jsou důležité metriky měření spokojenosti zákazníků? A jak s nimi ve vaší firmě efektivně pracovat a vyhodnocovat je?
More...
Společnosti používají metriky, jako je NPS, skóre spokojenosti zákazníků a skóre snahy zákazníků, k hodnocení své výkonnosti, porovnávání s konkurencí a identifikaci oblastí, které je třeba zlepšit. Srovnávání s oborovými standardy a regionálními rozdíly pomáhá společnostem získat přehled a přijímat informovaná rozhodnutí s cílem zvýšit loajalitu a spokojenost zákazníků.
Jak to máte u vás? Máte správně nastavené měření spokojenosti zákazníků?
Tipy a inspiraci, jak pracovat s důležitými metrikami měření spokojenosti zákazníků sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Pokud se vám nedaří správně nastavit a měřit spokojenost vašich zákazníků, rádi vám pomůžeme.
Na růst své firmy už nikdy nebudete sami
Dodáme vám čas na rozvoj firmy, fokus na priority, know-how, nástroje a parťáky,
kteří vás nahoře nenechají samotné!