Šest pilířů Customer Experience | ScaleUp TIP #196

30 listopadu, 2023

Zákaznická zkušenost má v dnešním obchodním prostředí zásadní význam. Zahrnuje každou interakci, do které se zákazník zapojí, a utváří jeho vnímání značky. Tato interakce se zákazníkem, nazývaná zákaznická zkušenost neboli CX, se plynule prolíná s celkovým dojmem ze značky.

More...

Klíčové faktory pro vytvoření úspěšného obchodního rámce se točí kolem šesti základních složek. Každá z nich je důležitým pilířem pro vybudování prosperující firmy.

Jaké jsou klíčové faktory customer experience a jak s nimi pracovat, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.

Jak to máte u vás? Máte efektivní program řízení CX zákazníků? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, klidně se ozvěte. Rádi vám pomůžeme. 

Na rozvoj své firmy už nikdy nebudete sami

Dodáme vám čas na rozvoj firmy, fokus na priority, know-how, nástroje a parťáky,
kteří vás nahoře nenechají samotné!