Komunikace je klíčovým prvkem úspěšného fungování každého týmu a nedostatečná komunikace je uváděna jako jeden z hlavních problémů, který ovlivňuje efektivitu týmů a celých firem. V tomto ScaleUp tipu se podíváme na dva základní formáty mítinků, které mohou výrazně zlepšit komunikaci a spolupráci v týmu: denní huddle/stand-up a týdenní operační mítink. Jakých pravidel se u nich držet a na co při nich nezapomenout?
More...
Co se v ScaleUp tipu dozvíte?
- Proč je důležitá příprava a struktura mítinků?
- Jak pravidelná rotace vedení mítinku podporuje leadership?
- Jaké jsou celkové přínosy pro firmu při implementaci těchto mítinků?
- Jak mohou denní huddle pomoci v identifikaci opakujících se problémů?
- Jaký psychologický efekt mají netradiční časy začátků mítinků?
Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak zavést efektivní týmové mítinky, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Jak to máte s efektivitou na schůzkách vy?
Máte dobře strukturované pravidelné mítinky s týmem? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, rádi vám pomůžeme.
Scaling Up kniha
Ve Scaling Up sdílí Verne Harnish a jeho tým praktické nástroje a techniky pro budování firmy schopné dominovat vlastnímu odvětví.