Co říkat svým zaměstnancům a co ne | ScaleUp TIP

30 srpna, 2024

Stejně jako by měly být vaše firemní hodnoty srozumitelné, měla by být podobná i vaše komunikace. Neznamená to brutální upřímnost nebo zranitelnost. Vždy byste se měli snažit, aby váš feedback a vaše pozorování byly konstruktivní. Co konkrétně říkat a čemu se vyhýbat? Podívejte se na celý ScaleUp tip, kde s vámi sdílíme pár konkrétních tipů pro efektivní a promyšlenou komunikaci z publikací Arianny Huffington.

More...

Co se v ScaleUp tipu dozvíte?

  1. Jak správně ocenit názor druhých, i když s nimi nemusíte souhlasit.
  2. Jak rozpoznat a kontrolovat vlastní emoce během náročných rozhovorů.
  3. Kdy je vhodné si říct o "time-out" k uklidnění situace a promyšlení dalších kroků.
  4. Proč se vyhýbat větám obsahujícím slova "vždy" a "nikdy".

Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak správně komunikovat, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.

Jak to máte s komunikací v týmu vy?

Umíte používat ten správný slovník? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, rádi vám pomůžeme.

Scaling Up kniha


Ve Scaling Up sdílí Verne Harnish a jeho tým praktické nástroje a techniky pro budování firmy schopné dominovat vlastnímu odvětví.

Kniha Scaling Up - Verne Harnish

SCALING UP

Jak to jen pár firem zvládne… A proč ostatní ne

Verne Harnish

České vydání zpracovali Nikolai Ladanyi, Roman Stupka, Pavel Křepelka