Cílem formulování základních a trvalých principů organizace je informovat, inspirovat a instruovat každodenní chování všech, kteří ve společnosti pracují a zároveň definovat i standardy pro nábor nových zaměstnanců.
V dnešním tipu vám nabídneme specifický pohled globálně úspěšné expertky na tvorbu a poziciování značky – Denise Lee Yohn.
More...
Denise ve svých projektech tvorby firemních hodnot s klienty nedoporučuje používání následujících termínů :
1. Etické
Každá společnost by měla fungovat eticky. Uvedením tohoto pojmu jako jedné ze základních hodnot vyvoláváte otázku, proč na něj musíte upozorňovat.
2. Týmová práce
Svým lidem byste neměli říkat, aby spolupracovali - to je zdravý rozum. Pokud nespolupracují, není řešením uvést to jako jednu z klíčových hodnot.
3. Autentičnost
Nemůžete tvrdit, že jste autentičtí nebo že jimi chcete být - musíte být prostě autentičtí.
Jaké další firemní hodnoty se nedoporučuje používat vysvětlují ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard.
Jak to máte u vás ve firmě?
Jsou vaše firemní hodnoty jedinečné a specifické? Charakterizují opravdu vaše každodenní fungování? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, rádi vám pomůžeme.
Na růst své firmy už nikdy nebudete sami
Dodáme vám čas na rozvoj firmy, fokus na priority, know-how, nástroje a parťáky,
kteří vás nahoře nenechají samotné!