Stejně jako by měly být vaše firemní hodnoty srozumitelné, měla by být podobná i vaše komunikace. Neznamená to brutální upřímnost nebo zranitelnost. Vždy byste se měli snažit, aby váš feedback a vaše pozorování byly konstruktivní. Co konkrétně říkat a čemu se vyhýbat? Podívejte se na celý ScaleUp tip, kde s vámi sdílíme pár konkrétních tipů pro efektivní a promyšlenou komunikaci z publikací Arianny Huffington.
More...
Co se v ScaleUp tipu dozvíte?
- Jak správně ocenit názor druhých, i když s nimi nemusíte souhlasit.
- Jak rozpoznat a kontrolovat vlastní emoce během náročných rozhovorů.
- Kdy je vhodné si říct o "time-out" k uklidnění situace a promyšlení dalších kroků.
- Proč se vyhýbat větám obsahujícím slova "vždy" a "nikdy".
Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak správně komunikovat, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Jak to máte s komunikací v týmu vy?
Umíte používat ten správný slovník? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, rádi vám pomůžeme.
Scaling Up kniha
Ve Scaling Up sdílí Verne Harnish a jeho tým praktické nástroje a techniky pro budování firmy schopné dominovat vlastnímu odvětví.