Faktor angažovanosti lidí – díl II. | ScaleUp TIP

23 února, 2024

V minulém díle jste se dozvěděli, že jeden z hlavních faktorů angažovanosti podle výzkumu společnosti Gallup je 'smysluplná práce mezi pečujícími lidmi'. V tomto díle se zaměříme jeho druhou část: 'mezi pečujícími lidmi'. Jak můžete z pozice lídra udělat maximum, aby byl váš zaměstnanec připraven udělat něco navíc, přijít s inovacemi a zlepšeními a dokonce doporučit vaši firmu dalším lidem?

Unikl vám první díl o faktoru angažovanosti? Shlédněte 4minutový ScaleUp Tip, kde se dozvíte, co znamená smysluplná práce a proč je v angažovanosti tak důležitá. 

More...

Co se ve ScaleUp tipu dozvíte?

  1. Jak poznat, že je váš zaměstnanec angažovaný?
  2. Jakými kroky angažovaného člověka do vaší firmy přivést? 
  3. Co mohou vaši manažeři dělat, aby byla ve firmě správně nastavena péče o zaměstnance?

Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak na faktory angažovanosti, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.

Jak to máte s angažovaností v týmu vy?

Dáváte lidem vše, co k angažovanosti potřebují? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, rádi vám pomůžeme.

Na růst své firmy už nikdy nebudete sami

Dodáme vám čas na rozvoj firmy, fokus na priority, know-how, nástroje a parťáky,
kteří vás nahoře nenechají samotné!