V minulém díle jste se dozvěděli, že jeden z hlavních faktorů angažovanosti podle výzkumu společnosti Gallup je 'smysluplná práce mezi pečujícími lidmi'. V tomto díle se zaměříme jeho druhou část: 'mezi pečujícími lidmi'. Jak můžete z pozice lídra udělat maximum, aby byl váš zaměstnanec připraven udělat něco navíc, přijít s inovacemi a zlepšeními a dokonce doporučit vaši firmu dalším lidem?
Unikl vám první díl o faktoru angažovanosti? Shlédněte 4minutový ScaleUp Tip, kde se dozvíte, co znamená smysluplná práce a proč je v angažovanosti tak důležitá.
More...
Co se ve ScaleUp tipu dozvíte?
- Jak poznat, že je váš zaměstnanec angažovaný?
- Jakými kroky angažovaného člověka do vaší firmy přivést?
- Co mohou vaši manažeři dělat, aby byla ve firmě správně nastavena péče o zaměstnance?
Odpovědi na tyto otázky, další tipy a inspiraci, jak na faktory angažovanosti, sdílejí ve ScaleUp tipu Roman Stupka a Pavel Křepelka, spoluzakladatelé platformy Scaleupboard a certifikovaní ScaleUp kouči.
Jak to máte s angažovaností v týmu vy?
Dáváte lidem vše, co k angažovanosti potřebují? Pokud ano, gratulujeme. Pokud ne, rádi vám pomůžeme.
Na růst své firmy už nikdy nebudete sami
Dodáme vám čas na rozvoj firmy, fokus na priority, know-how, nástroje a parťáky,
kteří vás nahoře nenechají samotné!