Atraktivní brand přitahuje. A co ten váš? | ScaleUp TIP #175

7 července, 2023

Často můžeme slyšet nářky: „Ty nejlepší lidi na trhu stahují Google, ČEZ, banky nebo různé startupy. My na to nemáme“. Přemýšleli jste někdy o tom, proč tomu tak je? Rozhodně to není jen možnostech kariérního růstu nebo o výšce nabídnutých platů, ale o systematické práci při budování atraktivní značky, za kterou stojí strategické budování firemní kultury, která tvoří a rozvíjí přitažlivou firemní značku. 

More...

Jaký je tedy recept na budování přitažlivé firemní značky?

A) Mějte jasno koho – tedy jaké typy lidí vlastně hledáte. Nejspíše kompetentní, v současnosti zaměstnané profesionály, kteří nejsou spokojeni se svým stávajícím zaměstnavatelem.

B) Pracujte na své veřejné reputaci – soutěže typu „Zaměstnavatel roku" dokáží přitáhnout pozornost  zaměstnanců, různé žebříčky typu „100 nejlepších nebo nejúspěšnějších firem" také vytváří publicitu.

C) Budujte kulturu založenou na maximální počtu Áčkových hráčů ve vašem týmu.

Špičkoví hráči chtějí mít špičkové spolupráce a existence Béček a hlavně Céček je demotivuje.

Pokud nemáte analýzu, kolik vlastně máte A-B-C hráčů, udělejte si ji. Připravili jsme vám ji zdarma k dispozici. Podrobnější práci s metodou Topgrading a dosazením těch správných lidí se věnujeme v programu Masterclass.

Pokud si vytvoříte na trhu pověst, že jste firmou špičkových lidí, zjistíte, že získáte pozornost řady dalších, kteří u vás budou chtít pracovat.  

Důležité je nabízet odměňování v souladu s tržními podmínkami. Zároveň pomoci mohou promyšlené benefity - mimo standardů jako jsou stravenky nebo možnost užívat notebook či auto pro soukromé účely. 

Jak to máte u vás ve firmě? 

Pracujete na svém firemní značce tím, že se staráte o kvalitu a spokojenost svých zaměstnanců?

Na růst své firmy už nikdy nebudete sami

Dodáme vám fokus, čas, parťáky, know-how, nástroje a důvěrné prostředí angažované komunity
pro udržitelný růst vaší firmy.